De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSXV90MCAE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

w******@m***** 03-06-2022

LG GSXV90MCAE Een zee van ruimte!!

Geschreven voor: LG GSXV90MCAE

Wat een koelkast. Het eerste wat me opviel is dat nogal een klont is qua oppervlakte in je interieur. (91 breed x 73 cm diep) Maar geweldig design evengoed.

Je moet er wel de ruimte voor hebben. Gelukkig hebben we dat.

Leuk dat de koelkast makkelijk in een nis te plaatsen is vanwege de glijders onderaan.
Maar als je niet oplet zit de achterkant heel snel tegen de achterwand van de nis en krijgt deze te weinig circulatie voor de koeling. Tip is om een baksteen in zijn lengte tegen de muur te leggen zodat deze niet verder kan.

Door de twee (eigenlijk 3) deuren kom je snel bij je gewenste artikel. Er zit Instaview op maar ik zou de koelkast er niet meteen voor uitkiezen.

De rechterdeur is echt geweldig. Geen gewoeker meer met flessen. Door de drie dubbele rijen boven elkaar lekker overzichtelijk en goed koud.

De ijsklontjes- cq waterdispenser geeft me het idee dat ik met een spelshow van Ted de Braak meedoe. Als je je glas of kan niet goed oplijnt is het maar de vraag of deze ook in het glas/kan terechtkomt ipv het Ikea laminaat.

Er zit ook een app bij dat is de ThinQ app. Deze geeft inzichten over je koeler en vriezer. Maar is redelijk gedateerd voor zo’n modern product

Koelkast heeft gleuven in de wand, maar heeft geen bijgeleverde extra planken om erin te steken daarom zijn de vakken soms te groot als je niet uitkomt met je indeling. Online zijn er geen bakken of extra planke te vinden als accessoires. Maar misschien heb ik niet goed gezocht,

Pluspunten

• grootte
  • ijs en watermaker
  • mooi design
  • ruim
  • stil

Minpunten

• geen bakken in diepvries
  • ruimtevreter

p**************@h********** 26-05-2022

Geweldige praktische top koelkast

Geschreven voor: LG GSXV90MCAE

Ik heb de koelkast nu een aantal weken in gebruik, heb deze koelkast mogen testen.

Wat een fijne mooi design koelkast,
Als je twee maal op de koelkast klopt kun je naar binnen kijken, ook kun je het deurtje openen via de hendel zodat je niet de gehele koelkast deur hoeft te openen,
dit is ook nog een energie besparend.
Je hebt geen last van ijs en weinig tot geen condensatie.
Koelkast maakt niet al teveel geluid.
In de koelkast zit een Freshbalancer die zorgt ervoor dat je producten langer vers blijft
De ruimte die je hebt in de koelkast is veel,
je kunt veel groenten en fruit ect in kwijt .
Ook zit er een LG ThinQ in de koelkast,
Als je meerdere LG ThinQ-apparaten
Hebt dan is dit enorm handig.
De ijsblokjes/water dispenser is echt handig voor met de warme dagen, ijsblokjes vallen er een beetje lang, ik gebruik een groter glas .
Ik vind het een geweldige koelkast, en zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Instavieuw
  • Fresh balancer

Minpunten

• Ijs dispenser knoeit ijs

e**********@m***** 14-05-2022

Super mooi apparaat, een aanrader voor iedereen.

Geschreven voor: LG GSXV90MCAE

Wat een fantastisch mooi design. Het zwart geeft een zeer luxe uitstraling. De indeling is perfect, ruimte voldoende voor elk groot gezin. De Door-in-Door is erg handig omdat er niet telkens een vlaag warmte de koelkast in gaat. Twee keer op de glazen deur kloppen en je kunt zien wat er in de koelkast staat.
De koel -vries combinatie is geruisloos, geen zoemende motor of andere geluiden. Wat ook heel fijn is, is dat er geen ijsvorming plaatsvind in de vriezer. Ook valt het ons op dat er geen condensvorming in het koelgedeelte is. Het apparaat s aangesloten op de waterleiding, en maakt ijsklontjes, ijsbolletjes, en je kunt gekoeld water tappen. Wat ons betreft is deze Amerikaanse koel vries combinatie een dikke aanrader voor iedereen, en heeft het geen enkel minpunt.

Pluspunten

• Super mooi design
  • Geruisloos
  • Voldoende ruimte
  • Goede indeling

i************@h********** 12-05-2022

Geweldige koel vries combi

Geschreven voor: LG GSXV90MCAE

We wilde nog een andere koel vries combi een wat grotere.met meerdere optie.
Deze is echt helemaal naar smaak.
Hij is mooi, slim, met heel veel functies.
met een app te bedienen, en te gebruiken via de wifi.
Grote lades en grote vakken voor het drinken.
De deuren zijn enorm ruim.
Evenals de vriezer.
Plankjrs bakken rekken alles is er genoeg.
Er is een crusher en ijsblokjes functie evenals ijskoud water, ijsballen

Pluspunten

• Groot ruim
  • Wifi slim
  • Mooi
  • Makkelijk in gebruik